sâmbătă, 3 octombrie 2020

Ziua 50 - amidon - 04.10.2020

 Greutate: 87,0 kg ( minus 9.9 kg) 



Poza este de ieri, nu vreau sa mint! :) Astazi am cu siguranta cateva sute de grame in plus, dar NU AM VRUT sa ma cantaresc. :))))


Iar ieri am mancat putin mai mult decat era cazul si am tras niste concluzii.
Desi NU M-AM ABATUT DE LA DIETA, pentru ca am mancat niste carne afumata din ciorba de varza, pentru prima oara in cele doua luni de dieta, nu mi-a cazut bine.

A doua chestie este ca eu de obicei nu prea mai mancam seara, iar aseara am mancat doi cremwursti de vita, fapt pentru care am fost nevoita sa iau un No-Spa, ca sa-mi linistesc fierea. 
Concluzia este ca NU trebuie sa mancam daca nu ne este foame, ca NU trebuie sa stricam niste reguli care functioneaza, etc.

DAAAAR,
sunt foarte mandra ca desi am executat placinta cu mere, nu am gustat macar, nefiind ziua potrivita! Sunt foarte, extrem, exagerat de mandra de mine! :)))





Astazi am zi de amidon. Initial ma gandisem la niste fasole scazuta, acum imi umbla prin minte un pilaf .... vedem ce decizie voi lua! :)


Mic dejun: prune 

Pranz: Orez cu sos sweet chilli si zacusca :))


Cina: o lingura de orez :0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu